Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 20 August 2013

Bulan Syawal ..

Bulan Syawal

Bulan Syawal | Assalamualaikum w.b.t.. Kalau la Eraz tak tulis perkataan Bulan Syawal 12 atau guna tajuk Bulan Syawal tu, agak-agak korang tahu apa yang Eraz fokuskan? Hehe.. Eraz bukan jurugambar profesional untuk menghasilkan gambar yang bagus.. Hanya suka-suka.. Keindahan yang dicipta tuhan..

Tiba-tiba teringat masa kat USM dulu, kami enam sekawan baring di padang kawad sebab nak tengok bintang.. Atas dasar minat dan selain rapatkan hubungan persahabatan.. Dah lupa malam tu ada fenomena apa.. Yang pasti, tenang bila baring dan pandang ke atas tengok keindahan alam malam..

#Snap gambar guna tab sambil tunggu lampu hijau traffic light..

Published with Blogger-droid v2.0.10

11 comments:

  1. traffic light kt mne tu...nape mcm lain je...

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. sempat sebab menunggu lama.. kebetulan nampak bulan tu di depan mata.. hehe..

      Delete
  3. ingatkan nak tunjuk lampu rupanya bulan.....bulan syawal........hehe

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. hampir-hampir nak kul 7.. 6.45 kot..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.