Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 21 August 2013

Berita Bas Persiaran Jatuh Gaung Di Lebuh Raya Karak

Berita Bas Persiaran Jatuh Gaung Di Lebuh Raya Karak



Berita Bas Persiaran Jatuh Gaung Di Lebuh Raya Karak | Assalamualaikum w.b.t.. Baru je terbaca berita tentang Bas Persiaran Jatuh Gaung Di Genting Highland.. Terkejut! Dah tengok dua tiga gambar yang beberapa blogger upload.. Diberitakan sebuah bas persiaran dari Genting Highland ke Kuala Lumpur telah terhumban ke dalam gaung lebuh raya Karak kira-kira pukul 2.20 petang tadi..

Dalam tragedi bas persiaran jatuh gaung ni, dilaporkan serama 10 orang ditemui meninggal dan 15 orang lagi cedera parah.. Dijangkakan nilai kematian mungkin meningkat.. Salam Takziah kepada mangsa yang telah meninggal dunia dan pada yang cedera, diharapkan semua kan ok..

#Terus teringat masa kali terakhir naik bas dari KL ke Kelantan dulu.. Bas langgar lembu.. Masa tu Eraz di kerusi depan sekali.. Nasib baik tak de apa-apa.. 

SUMBER

12 comments:

  1. Replies
    1. Salam Takziah kepada keluarga mangsa yang telah meninggal dunia dan Al-Fatihah..

      Delete
  2. Mmg rmai yg share kt FB..
    Tunggu briter je mlm ni..
    Mmg terkejut dgn kes ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Takziah kepada keluarga mangsa yang telah meninggal dunia dan Al-Fatihah..

      Delete
  3. semuga keluarga yang terlibat bersabar menghadapi dugaan dari allah swt ini. sebagai rakyat malaysia kami amt bersimpati dan diucapkan takziah pada keluarga yang terlibat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Takziah kepada keluarga mangsa yang telah meninggal dunia dan Al-Fatihah..

      Delete
  4. baru jer dgr berita...kabarnya bukan bas persiaran, angka maut meningkat.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah Kak.. Angka maut dan meningkat ke 30 lebih..

      Delete
  5. terkejut baca berita ni masa blog walking blog Deno..bila tgk berita makin seram

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Takziah kepada keluarga mangsa yang telah meninggal dunia dan Al-Fatihah..

      Delete
  6. sy selalu naik bas ekspress, tp skang tak lagi, kalau tak mesti takut nak naik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eraz pun agak serik sikit sekarang..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.