Wednesday 7 August 2013

Power Bank Dipertaruhkan Pemenang 'Contest Blogger Jejaka Jambu'


Contest Blogger Jejaka Jambu | Assalamualaikum w.b.t.. Rasanya dah lama Eraz tak join mana-mana segmen atau contest.. Bukannya sebab apa, hanya masa.. Masa memang betul-betul terhad sekarang.. Tambah sekarang baby Zara baru lahir dan memerlukan banyak perhatian.. Tapi kali ini.. Jeng jeng jeng.. Sambung baca..

Tapi beberapa hari lepas, Eraz dijemput oleh penganjur ini sendiri untuk sertai Contest Blogger Jejaka Jambu ni.. Berdasarkan tajuk Contest Blogger Jejaka Jambu ni, Eraz ingatkan Jejaka-Jejaka Jambu je akan join.. Haha.. Serius.. Tapi silap.. Nama pemilik contest a.k.a blog rupanya.. Siapa yang berminat untuk join, boleh klik banner di atas atau SINI.. Tak susah pun.. Tak perlu masa yang lama pun.. Hadiah lumayan wei.. Antaranya ialah Powe Bank.. Keperluan kepada pengguna gadjet sekarang.. Rugi korang tak cuba..

Siapa pernah ke blog LimeCreative a.k.a Jejaka Jambu ni? Kalau ikutkan nama LimeCreative tu, perkataan Lime tu dah memainkan peranan sebabnya warna Lime memang jelas di blog ini terutama di header dan warna font utama yang dipilih.. Jadi nama blog dan warna dah jadi identitnya.. Puasa-puasa ni, kalau tengok warna Lime tu, memang teringat satu ice cream tu la.. Adoi..

Lepas jalan-jalan, selek-selek entri blog ini, korang akan perasan satu benda.. Photography dan lebih tepat Infografik.. Photo-photo yang ada semuanya menarik.. Ternyata pemilik blog ini memang seorang yang kreatif.. Kalau anda betul-betul berminat dengan Photography, memang tak rugilah terjah blog ini.. Antara entri yang patut korang terjah ialah : 

  • Lukisan 3D yang Menakjubkan - Siapa yang tak tengok memang rugi terutama kepada peminat-peminat Photography.. Begitu kreatifnya mereka dalam menghasilkan lukisan berkenaan.. Menakjubkan..
  • 20 Design Kerusi yang Kreatif - Entri ini pun sama.. Kadang-kadang kita secara spontannya memang tak terfikir untuk hasilkan design-design seperti itu.. Mungkin juga kalau korang tengok entri ini, akan muncul satu idea untuk buat assignment atau perkara lain.. Terjah!

Satu lagi entri yang mungkin berguna kepada blogger-blogger baru atau lama ialah entri Tips Menyusun Atur Blog Anda.. Kadang-kadang mungkin sesetengah blogger memandang remeh dalam hal ini.. Tetapi, jika kita betul-betul nak serius, langkah-langkah awal memang perlu kita ikut.. Kepada Jejaka Jambu, teruskan menghasilkan entri-entri yang menarik untuk tatapan pengunjung anda dan Eraz sendiri..

By the way, dah panjang berjela Eraz karang entri ini.. Berikut adalah hadiah yang ditawarkan kepada semua peserta yang join Contest Blogger Jejaka Jambu ni.. Bukan calang-calang hadiah ni.. Tak percaya? Cuba tengok di bawah.. Nak tahu cara senang untuk menang, boleh klik SINI..

1 x 30,000 mAh Power Bank untuk Entry Paling Kreatif

2 unit x Perfume Power Bank 2,600 mAh (referral link tertinggi, setiap minggu)

3 x free design service (header blog / fb cover)

Jadi, sebagai tanda support kepada blogger Jejaka Jambu ini, Eraz dengan rela hati support contest INI dan ingin semua pembaca blog ERAZ FADLI ini juga join segmen ini.. Rasanya tak rugi kalau korang join sebab contest sebenarnya simple je.. Hadiah pula menarik.. 

Menarik bukan hadiahnya? Jadi Eraz nak ucapkan Good Luck kepada semua peserta yang join.. Mana tahu ianya menjadi rezeki korang kan.. Tiada yang mustahil di dunia ini.. Lastly, Selamat Hari Raya Aidilfitri Eraz dan keluarga ucapkan kepada semua yang membaca entri ini dan yang akan join Contest Blogger Jejaka Jambu ini.. Terima kasih..

#Alangkah bertuahnya jika dapat Power Bank tu.. Hehe..

Artikel ini ditaja oleh : Contest Blogger Jejaka Jambu

20 comments:

  1. Salam Eraz! Jom join http://www.aimisyahirah.com/2013/08/contest-saya-nak-duit-raya-cik-misya-v2.html Salam Aidilfitri.:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lame betul tak dengar cerita cik Misya.. :)

      Delete
  2. Menarik ni Eraz ... oh ya ... tahniah atas kelahiran baby.

    ReplyDelete
  3. Salam Singgah dari Blogger jejaka jambu

    http://sub.mhakimfaiz.my/2013/08/contest-blogger-jejaka-jambu.html

    http://www.mhakimfaiz.my/2013/08/contest-blogger-jejaka-jambu_5.html

    ReplyDelete
  4. gadis jambu tak ada ke ? hehe
    nampak real saja lukisan 3D tu ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana boleh gadis jambu sebab pemiliknya jejaka.. hehe..

      Delete
  5. gud luck..dari segmen yang sama..

    http://lianasulaiman96.blogspot.com/2013/08/contest-blogger-jejaka-jambu.html

    ReplyDelete
  6. datang kunjung dari segmen sama bro..good luck:)

    ReplyDelete
  7. good luck Eraz....dah terlambat nie........

    ReplyDelete
  8. Thnx view blog..Gudluck n tahniah dh jd daddy ..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.