Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 31 October 2014

Cerita Zara lagi ..


Assalamualaikum w.b.t.. Lagi cerita pasal Zara.. Kalau bukan pasal Zara, siapa lagi kan.. Nak cerita pasal diri sendiri, orang lagi la tak baca.. Kalau dulu, ya la.. Hehe.. Tengok gambar di atas, begitu sopan dia makan kek.. Guna sudu lak tu kan.. Hehe.. Macam papa dia.. Sopan.. Haha..

Tapi mula-mula ok la.. Lepas tu, sure akan guna tangan punya.. Hehe.. Biasa la budak kecil kan.. Tapi masa ni, makan dengan tangan, tak marah sangat la sebab kecik lagi kan.. Tapi dalam masa yang sama, perlahan-perlahan ajar dia guna sudu dengan betul.. Bukan senang nak bentuk kan, tapi kalau sabar, tidak mustahil dari kecil pandai gunu sudu.. Betul tak?? Peace..

7 comments:

  1. Assalamualaikum.. Yaa tak d nafikan lagi mmg susah juga nak ajar ank kecil ni .. Yg pntg sabar je lah..hehe

    ReplyDelete
  2. Lama2 nanti dai pandai la.lagipun budak2 ni dia belajar dari apa yang dia lihat..

    ReplyDelete
  3. Ash pun dah sibuk nak makan sendiri...hu hu hu...

    ReplyDelete
  4. asalam wah zara dah pandai pegang susu kan..memang teruja tengok anak membesar...

    ReplyDelete
  5. Hmm...da pandai bersudu² da zara ye? Makin besar da .

    ReplyDelete
  6. Wahh nnt terer la tu..slow2..Zara dah besar laa..

    ReplyDelete
  7. Makin besar, makin cerdik budak2 ni. semua pon buat sendiri. kerja mak bapak dia kemas jelah yang disepah

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.