Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 31 October 2014

Zara ganti Papa study ..


Assalamualaikum w.b.t.. Ini kes semalam.. Balik je dari nursery tu, dia main-main lepas tu kami suapkan nasi.. Lepas makan, cam biasa, mandi, hisap susu, layan tengok TV.. Lepas tu Zara tertidur.. Penat main kat nursery la tu.. Tapi tepat pukul 9.00 malam, dia bangun la.. Apa lagi terus main la..

Selama ni memang Eraz letak buku kat atas tu, memang dia tak usik sebab dah ada buku pad dia sendiri.. Sekali semalam dia tarik semua buku Eraz ke bawah.. Mungkin dia lama tak tengok Papa baca buku tu kot.. Sebab assignment pun belum buat lagi kan.. Hehe.. Tapi alhamdulillah dia tak koyak.. Dia belek-belek je.. Eraz tak bagi lama, risau jari dia luka sebab buku macam tu kan tajam.. Betul tak.. Hehe..

5 comments:

  1. Memang tajam tepi helaian kertas tu,kan.AA dan banyak kali kene.dgn duit kertas pon pernah terkena

    ReplyDelete
  2. Tgk gambar ni nmpk Zara tu kecik jer..

    ReplyDelete
  3. beria sungguh zara.... so cute :)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.