Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 27 October 2014

Klon Ustaz

Drama Klon Ustaz


Drama Klon Ustaz | Assalamualaikum w.b.t.. Drama sekarang ni dah banyak yang boleh memberi pengajaran dan teladan kepada penonton.. Cuma ia bergantung kepada si penonton tu sendiri untuk mengambil sesuatu yang positif untuk kehidupan masing-masing..

TV9 ni banyak juga drama best cuma kadang-kadang macam Eraz sendiri, jarang ON TV9 dan disebabkan itu, jarang alert dengan drama yang best.. Macam contoh drama malam ni, Klon Ustaz lakonan Syahrul Ridzuan dan Anzalna Nasir.. 

Drama Klon Ustaz mengisahkan tentang Amir, merupakan pelajar universiti dan merupakan pelajar nakal.. Peribadi Amir tidak sebaik mana tetapi pertemuan dengan Mastura yang kebetulan mahu ke surau telah meninggalkan kesan yang mendalam kepada dirinya.. Keperibadian Mastura begitu tertib, bertudung labuh dan menjadi contoh muslimah yang baik mencairkan hati Amir yang tidak keruan memandangnya.

Lepas niat asal untuk berubah menjadi baik hanyalah untuk memikat Mastura, tapi akhirnya menjadi seorang insan yang betul-betul baik dan tidak lagi mungkin menjadi klon Ustaz.. Drama ni masih lagi bersiaran di TV9.. Jadi kalau rasa-rasa nak tengok, boleh la tukar channel ke TV9 sekejap!! Wassalam..

6 comments:

  1. Best jugak jalan cerita nya..Drama2 macam ni memang ramai yang suka..:)

    ReplyDelete
  2. Irra pon jarang buka tv malam2...klu buka pon bg anak2 layan..sbb mommy nak rest..hahaha irrayyan.com

    ReplyDelete
  3. Suka tengok syahrul tu..hensem..

    ReplyDelete
  4. ada tengok malam tadi...memang best...

    ReplyDelete
  5. Tak tahu pula ada citer ni.. macam best bila bc bro eraz citer

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.