Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 25 October 2014

Johan Juara Super Spontan 2014

Johan Juara Super Spontan 2014 | Assalamualaikum w.b.t.. Berakhir malam ni program Super Spontan 2014.. Pemenangnya adalah tidak lain dan tidak bukan, Jihan Muse..!! Eh!! Itu pilihan Eraz je.. Hehe.. Pemenang betulnya di tempat pertama ialah Johan.. Tempat kedua pulak, mulanya ingatkan Shuib, sekali dapat kat Syahrul.. Shuib terpaksa ambil ke tiga.. Kurang meriah sikit final ni sebab tak de Jihan Muse.. Eh!! Hehe.. Ramai yang stress tengok bola malam ni.. Betul tak? So Eraz layan Super Spontan je la.. Adios Amigos..

5 comments:

  1. Asalam..ya dah rezeki Johan memang dia kelakar..syahrul pun ok..syahrul nampak selamba ja..

    ReplyDelete
  2. Jihan muse pun leh tahan best dia.. Huhu

    ReplyDelete
  3. Dah agak Johan memang :) Tahniah utk Johan :)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.