Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 17 October 2014

Lesung Pipit itu Kecacatan?


Assalamualaikum w.b.t.. Lesung Pipit.. Siapa yang ada, memang boleh buat muka nampak lebih manis kalau senyum.. Betul tak.. Sebelum ni, isteri Eraz memang ada cerita yang lesung pipit sebenarnya adalah kecacatan.. Tapi kecacatan yang boleh buat orang nampak lagi menarik.. So, tak de masalah la kiranya berlesung pipit.. Eraz ada la sikit kot lesung pipit ni tapi Zara Faleesya, memang nampak.. Mama dia? Tak de kot.. Hehe..

10 comments:

  1. ha...kecacatan..macam nie muka saya ada kecacatan la...

    ReplyDelete
  2. Saya de lesung pipit..tp seblh je..☺

    ReplyDelete
  3. Salam singgah petang Eraz...nasib kita tak ada...hehe...tapi kadang yang kena pada raut wajah...lesung pipit ni mencantikkan wajah juga...

    ReplyDelete
  4. haha, cacat yang cantik. untung sapa ada tu.. comey :D

    ReplyDelete
  5. Satu kecacatan tapi terbit satu kemanisan....
    Kita salah sorangnya..hihi

    ReplyDelete
  6. kecacatan ke? kalau camtu, boleh la mohon kad OKU dan boleh dapat elaun..Hmm..macam-macam..

    ReplyDelete
  7. asalamualaikum..Etuza pemilik lesung pipit. pertama kali baca lesung pipit tu kecacatan tapi yang memaniskan senyuman,....hehehhe...

    ReplyDelete
  8. erkk? cacat tang manaa lah haiii.. kan comel orang yg ade lesung pipitttt kanss

    ReplyDelete
  9. Abang ana ade lesung pipit. Hehe. Orang ade lesung pipit mmg manis. Kan2. ^_^

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.