Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 23 October 2014

Zara nampak lebih matang dan berdikari?


Assalamualaikum w.b.t.. Zara nampak lebih berdikari dan matang sekarang.. Ayat ni dibuktikan oleh pengasuh-pengasuh di nursery dan kawan pejabat.. Camne tu.. Dulu kat nursery, dia manja sangat dengan sorang pengasuh ni.. Tapi sekarang ni tak, dia boleh main dengan semua orang.. Dulu, takut kalau dia tengok orang yang dia tak kenal.. Tapi sekarang, Zara cuba nak adapt dengan orang tu.. Kenapa agaknya tu.. Zara nak adik ke? Nak jadi kakak kot ni.. Hehe.. Apa-apa pun, alhamdulillah dengan perubahan tu.. Tapi dengan kami, dia masih manja lagi kadang-kadang tu.. Ada je perangai baru dia buat..

10 comments:

  1. Tapi orang cakap; tanda anak sulung perempuan nak dapat adik, perangai dia manja sangat2. Hehe. Tak tau la betul ke tak. Mungkin Zara tengah cuba jadi kakak.

    ReplyDelete
  2. Dah boleh dah plan tuk adik Zara... Hehe

    ReplyDelete
  3. debabnye dia... comeyyy sangat !

    ReplyDelete
  4. Salam singgah pagi Eraz...comelnya Zara...dah pandai berdikari dan matang...dah boleh jadi kakak ni...hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengah train diri nak jadi kakak kot.. Hehe..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.