Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 15 October 2014

Santai bersama Zara Faleesya


Assalamualaikum w.b.t.. Ini gambar Eraz snap masa Zara duk main remote kipas di rumah Tok Ma dia.. Sekarang ni, memang dia suka main remote.. Remote TV lagi la.. Bila dia dah pegang, memang tertukar channel situ sini la.. Pandai pulak tu halakan remote tu ke arah TV or kipas.. Bila tengok balik gambar ni, memang nampak santai la.. Rasa-rasa, berapa umur budak kecik ni? Hehe..

6 comments:

  1. Dah besar dah Zara ni kan. Tak silap ana Zara ni dah setahun lebih. Ke dah2 tahun? Ehh..entahlah. Musykil je rasa. Hehe. Cerdik budak2 skrg. Ana rasa elok papa Zara belikan je telefon mainan yang tekan satu butang ade lagu2 tu. Baru dia tak kacau remote lain.

    ReplyDelete
  2. Besar dah dia.. Punyalah lama tak singgah sini. Dulu selalu ikut update dari mrs Eraz pregnant smpailah branak. Pastu off, bila on balik Zara dah besar. Tak berasa sungguh..

    ReplyDelete
  3. muka dah iras sangat muka abang ni...hmmm.... :P

    ReplyDelete
  4. hahahah..comel je zara. budak usia dia mmg suka benda boleh tekan2

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.