Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 24 October 2014

Terima kasih Zara ..


Assalamualaikum w.b.t.. Zara ni alhamdulillah tak de perangai sangat kalau nak tidur atau apa-apa.. Kadang-kadang, kalau dia tidur kat rumah pukul 8 lebih or 9, memang sampai pagi la dia tidur.. Bangun untuk minum susu je.. Ada kadang-kadang je dia akan tidur pukul 11.30 or lebih sikit.. Itu pun selalunya sebab dia main dengan aunty-aunty dan lain-lain kat rumah mertua or mak Eraz.. Tapi bile masa dia tak nak tidur dan main sampai pukul 11.30 tu, kita la juga tak boleh tidur nya.. Kalau tak, seluruh rumah la kena kejar.. Ke situ ke sini dia pergi.. Tambah-tambah bila dia jumpa port baru nak main.. 

3 comments:

  1. Hahaa..comel je keletah Zara ni. ^_^ semoga jadi anak yg solehah. Amin.

    ReplyDelete
  2. Comelnya Zara...pandai dah dia...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.