Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 12 October 2014

Aiskrim Kelapa (Nyiur)

Aiskrim Kelapa (Nyiur)

Aiskrim Kelapa (Nyiur) | Assalamualaikum w.b.t.. Nampak sedap tak Aiskrim Kelapa (Nyiur) tu? Haha.. Nyiur tu bahasa Kelantan yang membawa maksud kelapa.. Giler menarik kan.. Isteri pernah ajak sekali untuk pergi, tapi tak sempat nak terjah lagi.. Insyaallah suatu hari nanti, kami akan sampai juga bersama Zara.. Eraz tak tahu mana tempatnya ni.. Tapi isteri Eraz tahu.. Rasanya di area Tumpat kot.. Ke Wakaf Bharu.. Camtu la.. Memang nampak menyelerakan.. Serius.. Kena cepat-cepat pergi ni dapatkan untuk try Aiskrim Kelapa (Nyiur) ni.. Ada sesiapa kat sini yang dah try??

6 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.