Wednesday 29 October 2014

Instagram Lara Alana

Instagram Lara Alana

Assalamualaikum w.b.t.. Apahal tiba-tiba buat entri pasal Instagram Lara Alana ni? Minat ke? Ke minat mak ayah dia? Haha.. Tak de la.. Sebab teringat apa yang Awal beritahu kenapa dia buat akaun Instagram Lara Alana ni.. Salah satu sebabnya ialah sebagai diari untuk kehidupan anaknya yang bernama Lana Alana tu.. Itulah ibu dan bapa.. Tiada yang lain selain untuk anak-anak..

Lebih kurang apa yang Eraz buatkan di blog ini.. Label : Diari Nur Zara Faleesya akan terus bernyawa sebab ianya akan menjadi bacaan kepada Zara Faleesya bila dia besar nanti.. Dari situ, dia tahulah akan susah payah, suka duka sepanjang dia membesar.. Macamana pula dengan adik-adik Zara nanti? Akan muncullah Label lain kot.. Hehe.. 

#Terima kasih kerana membaca..

6 comments:

  1. Untungnya Lara Alana dan Zara sbb ada diari untuk mereka.

    ReplyDelete
  2. Comel-comel picture dye.

    Di sini, saya nak perkenalkan sebuah kedai online yang wajib anda kunjungi terutamanya adik2 akak2 yang suka beli secara pukal atau agent2 dropship seluruh Malaysia ^_^

    http://angellovesoldier.blogspot.com/2014/10/esgesee-korean-fashion-online.html

    ReplyDelete
  3. comey kan semlm je dah ada 100 ribu followers

    ReplyDelete
  4. Kalau akak memang IG akak tu penuh dengan gambar anak2 je..biasa la.mak2 kan?/ehehhe

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.