Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 29 October 2014

Tiada AFMASUK tapi AF Diserap Semula AF 2014

Assalamualaikum w.b.t.. Tak pelik kan bunyinya? Hehe.. Maklumat ni Eraz dapat daripada program Meletop malam tadi.. Pengetua AF 2014 telah memaklumkan bahawa tiada AF Masuk untuk AF 2014 ini.. Muktamad.. Akan tetapi, akan ada pelajar yang akan diserap semula berdasarkan pilihan fakulti dan produksi.. Semuanya akan terjawab di Konsert Minggu Ke 9 AF 2014 nanti.. Pelajar mana yang akan diserap semula? Mungkinkah Adel yang akan diserap? Mungkin Muna yang akan diserap semula? Mungkin juga Zarif yang akan menjadi pilihan untuk diserap semula? Semuanya bergantung kepada mereka..




Kredit Gambar : Yumida

10 comments:

  1. hu hu hu...big chances to adel kot? tak perlah kita tengok jer lah...

    ReplyDelete
  2. Oooo...siapakah yg akan diserap..jeng jeng jeng

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiga di atas tu di antara top 3 nya..

      Delete
  3. mana pun takpa janji bukan ziha. ahahaha, jeles tengok dya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin bukan Ziha kot.. Tapi masa dia nyanyi lagi Hatiku Milikmu tu best..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.