Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 23 October 2014

Koleksi terbaru Zara ..


Assalamualaikum w.b.t.. Anak Patung.. Ini koleksi terbaru Zara.. Dapat je anak patung ni, memang dia main betul-betul.. Kalau cap anak patung tu tercabut, terus dia suruh orang terdekat tolong pakaikan.. Ada masa dia dodoikan anak patung ni macam yang kami buat semasa dodoikan dia.. Dan ada ketika, dia cuba pakaikan pampers.. Letak kan bedak dulu, then hamparkan pampers.. Inilah budak-budak, cepat betul dia belajar.. 

Apa yang pasti, masa tidur, dia tak de la nak pegang anak patung ni.. Masa main je kami bagi.. Malam-malam, kami akan letakkan anak patung ni elok-elok.. Itu pesan orang tua-tua.. Tak baik..

#Zara nampak lebih berdikari dan matang sekarang? Kenapa ya?

5 comments:

  1. anak patung.....macam seram ler pulak....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kadang kadang, itu la yang difikirkan.. Hehe..

      Delete
  2. Zara leh jadi kakak mithali nih. Tu yang matang kot. Hehe. Leh tolong mama dia jaga adik. Zara2. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaaa.. Jaga adik nanti, memang diperlukan.. Doa2 kan k.. :)

      Delete
  3. Anak patung tu nampak hidup la..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.