Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 19 October 2014

Konsert Minggu Ke 7 AF 2014

Konsert Minggu Ke 7 AF 2014

Konsert Minggu Ke 7 AF 2014 | Assalamualaikum w.b.t.. Sebelum menulis tentang Konsert Minggu Ke 7 AF 2014 ni, rasanya hari ni, blog erazfadli.com ni suram sikit sebab tak de entri langsung di siang hari.. Yang ada cuma seawal pagi tadi iaitu entri ringkas INI.. Insyaallah, selepas ni akan cuba untuk kekalkan momentum seperti sebelum-sebelum ini.. Berbalik kepada Konsert Minggu Ke 7 AF 2014 ni.. Rasa macam cepat la pulak kan sebab dah masuk ke Konsert Minggu Ke 7 AF 2014..

Konsert Minggu Ke 7 AF 2014 memang belum mula lagi sebab baru pukul 8.15 pm ni.. Yang tersingkir pun tak tahu siapa lagi. Tapi yang pasti, temanya memang dah tahu.. Klasik.. Rasanya pernah pelajar-palajar AF7 diberikan lagu-lagu klasik tapi klasik kali ni lebih lama dari pelajar AF7.. Masa di AF7, memang pengkritik memberi komen rata-rata tak sesuai diberikan diminggu-minggu yang hampir ke final ni.. Mungkin di minggu yang awal sebab ada sesetengah lagu, tak mencabar vokal pelajar..

Tapi di Konsert Minggu Ke 7 AF 2014 ni, katanya ada lagu yang akan mencabar vokal pelajar.. Tapi tak tahu la dari segi kemeriahan.. Suram ke? Ok ke? Gempak ke kan.. So tunggu je la pukup 9.00 pm malam ni.. Eraz ni tak tahu lagi sempat tengok atau tidak.. Ada kemungkinan tertidur depan TV sebab rasa mengantuk dari tadi ni.. So antara dua lagi lah! Hehe.. Peace no war..

5 comments:

  1. Af 2014 belum berkesempatan tengok lg..:p..

    Salam singgah
    http://mak-atam.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  2. Salam singgah malam Eraz...Diana tengah layan AF ni...hehe...

    ReplyDelete
  3. Sapala yg tersingkir ye minggu ni??

    ReplyDelete
  4. Huhu...AF sekarang mmg kureng kan.. Ary tu ade gak la ana sekilas tengok je AF 2014 kat uma abang ana. Tengok macam tak berape gempak.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.