Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 5 October 2014

Konsert Minggu Ke 5 AF 2014

Konsert Minggu Ke 5 AF 2014 | Assalamualaikum w.b.t.. Tiada penyingkiran, itu memang dalam jangkaan sebab konsert malam ni adalah rakaman.. Kalau ada penyingkiran, memang dah kantoi la siapa.. Malam ni cuma nak taip ringkas dan mungkin padat.. Tak hangat.. Itu la yang boleh dikatakan.. Walaupun ada lagu-lagu best, tapi persembahan, biasa je.. Orang kata, kalau tak tengok pun takpe.. Hehe.. Rugi tak tengok Penanggal..

3 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.