Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 21 October 2014

Ini lah dia kalau Papa tak larang !


Assalamualaikum w.b.t.. Inilah Zara Faleesya, suka sangat tengok TV dekat-dekat.. Kalau Papa Mama tak larang, bertenggek la dia tak situ.. Kadang-kadang boleh pulak di menonggak dagu kat situ.. Tapi sebab memikirkan masa depan dan kesihatan mata dan maybe telinga, terpaksa la kami larang.. Kadang-kadang ada juga dia merajuk.. Tapi sekejap je.. Seronok sangat tengok TV dekat-dekat tu.. Ada masa dia berdiri betul-betul dekat decoder tu, nak tukar channel pun tak boleh.. Hehe..  

4 comments:

  1. Hehe...budak² mcam tu la kn? Sk tgk jarak dekat..

    ReplyDelete
  2. Same ngan anak buah ana. Suka duduk depan2. Padahal tv tu besar kot. Haha

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.