Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 25 October 2014

Tip untuk turun berat

Assalamualaikum w.b.t.. Tips ni Eraz jumpa kat Instagram.. Eraz tak pasti boleh pakai ke tak tapi korang boleh cuba k.. Tapi camne kalau kawan kita tu nak belanja tempat yang best.. Ada makanan favourite kite.. Ai.. Macam nak guna rezeki jangan di tolak je.. Hehe.. Apa-apa banyak cara yang boleh digunakan untuk turunkan berat ni.. Tapi pastikan yang sihat, jangan memudaratkan badan.. Wassalam..

#Cuba nak layan Mr. Istikharah kat TV3 tapi TV dah dikuasi oleh permaisuri hati kami.. Hehe..

8 comments:

  1. Jogging jg tapi bole oder lactos jg cuci usus ..kena buang kalestrol

    ReplyDelete
  2. Hikhikhik cam gini pon boleh ...

    ReplyDelete
  3. oooooo gitu eaaaa hahhahaha...nak try la....

    ReplyDelete
  4. hahaha, ye ye je pusing kepala kiri ke kanan sebab baca tak habis.

    ReplyDelete
  5. Ana selalu angkat kepala atas bawah bile dipelawa makanan. Aishh..tak baik membazir. Ekekeke

    ReplyDelete
  6. Tips naik berat badan ada tak...? deno sampai skrg x achieve target dietition nak naik berat

    ReplyDelete
  7. Asalam eraz suda amalkan! Semiga terus kuat usaha turun kan berat...ya..bagus tu...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.