Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 21 October 2014

Budak khusyuk tengok TV


Assalamualaikum w.b.t.. Inilah dia Zara.. Kalau masa dia khusyuk tengok TV dengan cerita favourite, memang dia akan diam je.. Yang menyandar kat sofa tu, Eraz yang buatkan.. Selalunya dia duduk je atas carpet tu.. Kalau masa ni, nak buat apa-apa kerja pun boleh.. Ya la, orang dah besar kan.. Dan sekarang, dah ada mainan baru.. Eraz baru beli.. Setakat ni Zara tak boring lagi main dengan mainan tu.. Nampak kan apa yang dia pegang.. Macam-macam dah dia buatkan.. Apa yang di buatkan? Jap lagi boleh cerita..

4 comments:

  1. Memang asyik zara nonton tv ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang asyik kalau tengok program kegemaran dia.. :)

      Delete
  2. Cantik rambut Zara. ^_^
    Kerinting ke ikal tuu?

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.