Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 11 October 2014

Mouse dah sakit !!


Assalamualaikum w.b.t.. Bukan mouse a.k.a tikus yang betul tu ya.. Ini mouse laptop persendirian.. Mouse kat PC office pun ok lagi.. Fikir-fikir, memang dah lama juga guna mouse ni.. Tapi bertepatan lagi sekarang ni, mouse tu menjadi favourite Zara kalau dia tengok Eraz on laptop.. Di baling pun ada.. Celup air, ade ke?? Lupa.. Haha.. Tak marah, anak Papa kan.. Lagipun mouse je.. Hehe..

So sekarang, mouse ni dah merajuk.. Haha.. Kalau nak bold ayat, sekerap jalan je.. Pastu hilang.. Lepas cursor lari-lari.. Kan itu simpton mouse sakit.. Hehe.. Zara saje nak suruh Papa beli mouse yang baru.. Yang lebih cantik kot.. Haha.. Ke Zara nak satu? Nak jadi blogger jugak ke? Hehe.. Masuk dalam Label : Diari Nur Zara Faleesya juga.. Suatu hari nanti, biar dia baca.. Hehe..

5 comments:

  1. Hehe..yg rosak bagi kat zara buat dia main,papa beli baru..

    ReplyDelete
  2. Mintak beli baru ler tu, yang lama kasi Zara. Buat main. Budak2kan. Apa yang orang dewasa pegang, tu yg paling dia nak pegang.

    ReplyDelete
  3. Salam singgah di hujung minggu Eraz..mouse papa nak minta yang baru yang lama nak bagi Zara buat main...hehe

    ReplyDelete
  4. samalah abe. mouse saya pun dah sakit ni. minta tukar baru ni

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.