Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 6 October 2014

Menu masakan berasaskan daging ..

Assalamualaikum w.b.t.. Untuk seminggu ni, menu masakan memang lebih kepada daging.. Betul tak? Bau masakan goreng daging kunyit dengan bawang besar, memang dah menyelerakan.. Tambah lagi ada sup tulang lembu pulak.. Alahai.. Jom breakfast!! Semua masih bercuti hari ni kan.. Have a nice day.. Wassalam..

7 comments:

  1. Menu yg sama.... hr ni pun buat daging goreng ni

    ReplyDelete
  2. Salam singgah sini Eraz...Diana pun masak menu daging masak merah...hehe

    ReplyDelete
  3. abang! simpan sikit! Sally OTW!! :)

    ReplyDelete
  4. Baru je goreng mlam tadi..tp terlebih garing.bawang tu kalau xde letak mmg x menajdi.

    ReplyDelete
  5. Wah wahh..masak daging kunyit! Hari ni ana belum start masak daging lagi. Huhu.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.