Monday 27 October 2014

Tidak Benar Wak Doyok Pilih Kasih & Tidak Adil #AF2014

Tidak Benar Wak Doyok Pilih Kasih & Tidak Adil #AF2014
Tidak Benar Wak Doyok Pilih Kasih & Tidak Adil #AF2014

Assalamualaikum w.b.t.. Semuanya gara-gara gimik yang dilakukan oleh produksi AF2014 malam ni di Konsert AF 2104 Minggu Ke 8 berkaitan dengan Wak Doyok.. Semasa tiga jejaka AF 2014 membuat persembahan Trio, iaitu Azwan, Ewal dan Zarif, pihak Astro telah siarkan video tentang lawatan Wak Doyok ke bilik pelajar lelaki AF 2014.. Dan hasilnya seperti yang ditunjukkan dalam video berkenaan la.. 

Selepas itu, Wak Doyok telah naik ke pentas AF dengan membawa 4 bag yang berisi sesuatu untuk diberikan kepada pelajar lelaki AF 2014.. Tiga yang baru membuat persembahan memang sah-sah dapat tapi lagi satu yang extra adalah untuk Aman.. Nampak tak yang Firman tidak dapat apa-apa..

Ini yang buat ramai peminat Firman dan orang luar mungkin yang tidak puas hati dan menyatakan bahawa Wak Doyok ni pilih kasih.. Wak Doyok ni tidak adil.. Anak tirikan Firman la.. Kaitkan negeri Sabah la.. Macam-macam la keluar.. Kalau tak percaya, boleh tengok twitter.. Eh eh eh.. Tak pasal-pasal Wak Doyok kena lepas lakukan gimik tu..

Sebenarnya itu hanyalah gimik dihasilkan oleh AF 2014 untuk program berkenaan.. Ada la sebabnya tu.. Yang pasti, Astro menekankan yang Wak Doyok akan datang lagi next week.. Ada kejutan la kot untuk Firman.. 

Jangan orang di luar sana, janganlah kita terus memberikan kata-kata yang tidak enak kalau tidak tahu puncanya.. Kesian la pada orang yang tidak bersalah.. Betul tak?? Wassalam..

4 comments:

  1. smlm pun macam kecik hati utk Firman..tapi kejap jela..hehehe :P

    ReplyDelete
  2. Tak tengok tapi adala baca sana sini orang tak puas hati dgn Wak Doyok. Gimik gimik.

    ReplyDelete
  3. hmm..ramai pulak yang melenting tak tentu pasal semalam..huhu

    ReplyDelete
  4. Hnmmmmm...tak tau nk komen..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.