Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 2 October 2014

Sayu ..


Assalamualaikum w.b.t.. Ini merupakan kes semalam or dua hari semalam rasanya.. Plan memang nak menaik sebelum ni, tapi tak sempat.. Tengok sajelah berapa entri hari ni kan.. Satu je pagi tadi.. Itu pun sebab dah ada dalam draft.. Kalau tak, korang boleh sendiri la kot.. Macam-macam mana pun, malam ni nak juga menaip entri ni walaupun dah mengantuk dan menguap banyak kali..

Siapa tak sayu bila baca berita kat atas tu kan.. Siapa yang nak terjadi pada anak sendiri kan.. Semuanya tak nak.. Jadi, bila ada kes yang macam tu, tak dapat nak bayangkan apa perasaan mak ayah baby tu.. Astaqfirrullahhalazim.. Minta jauh dari berlaku pada kita.. Pada siapa kita tunding jari? Banyak sangat kes pelik berlaku sekarang.. 

3 comments:

  1. Erm..memang sedih pun.mcm2 hal jadi..allahu robbi..mntak dijauhkannn

    ReplyDelete
  2. Kejamnye penjaga taska tu. Siann baby tu. Sayu sgt aty ni. Hmm

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.