Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 11 October 2014

Belanjawan 2015 : Cukai Pendapatan


Assalamualaikum w.b.t.. Dalam banyak-banyak benda yang ada dalam Belanjawan 2015 semalam, rasanya macam tak terlekat pada diri sendiri.. Maklum la kita ni kakitangan swasta je.. Yang paling hampir ialah Cukai Pendapatan.. Itu pun tak sure lagi kena ke tak.. Dalam apa yang tertulis, mesti ada terma dan syaratnya kan.. Apa-apa pun, untuk entri ni, Eraz nak upload isi isi Belanjawan 2015 : Cukai Pendapatan..

6 comments:

  1. alhamdulillah jika ini benar dalam buget tu..sebab Etuza antara yg membayar cukai..syukran..

    ReplyDelete
  2. saya belum layak untuk bayar cukai

    ReplyDelete
  3. Memang patot...tp cukai lain kena ttp kena...

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.