Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 11 October 2014

Sabtuday #3 | ATAR PAGI, AMBIL PITIS ALIK PETE


Assalamualaikum w.b.t.. Faham tak maksud bahasa Kelantan tu? Haha.. Eraz terjumpa keratan kertas loan dari sebuah bank di pejabat tadi.. Mungkin ada staf bank tu tinggalkan kat situ untuk siapa-siapa nak baca.. ATAR PAGI, AMBIL PITIS ALIK PETE.. Hantar form pagi, ambil duit sebelah petang.. Cepat giler.. Biar betul proses ni.. Macam tak percaya je.. Mungkin ini caranya nak tarikh pelanggan kot.. Apa-apa pun, inilah marketing.. 

7 comments:

  1. haha..kalau tak translate memang tak faham apa tu..

    ReplyDelete
  2. langsung tak faham kalau abe tak explain..ahahaha

    ReplyDelete
  3. Tq eraz tolong translate..faham pagi dan ambik je..

    ReplyDelete
  4. hehehe... faham jer mksudnyer wpun bkn org kelantan...

    ReplyDelete
  5. Boleh faham jg tp kalu yg tak.biasa dgr blh pening kepala .

    ReplyDelete
  6. Bahasa ape tu? Hahaha..sib baik dah di translate.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.