Kelab Blogger Ben Ashaari

Thursday, 30 October 2014

Lelaki Bodoh | Bogel dan Bayar RM 100,000

Lelaki Bodoh | Bogel dan Bayar RM 100,000
Lelaki Bodoh | Bogel dan Bayar RM 100,000

Assalamualaikum w.b.t.. Apa nak jadi dengan dunia sekarang ni.. Macam-macam boleh berlaku.. Kalau siapa-siapa tengok Harian Metro hari ni, terpampang berita tentang Lelaki Bodoh | Bogel dan Bayar RM 100,000.. Mungkin ada sebab kenapa individu ini atau kumpulan lelaki ini berbuat demikian.. Tapi perlu ke?? Sebagai buat, kena la fikir dulu akibatnya yang mungkin akan berlaku.. Menyesal tu, memang tak boleh buat apa bila duit dah habis kena tipu, gambar aib pula mungkin tersebar..

Sama-sama kita muhasabah diri untuk elakkan diri dari terlibat dengan aktiviti macam ni.. Sama-sama juga kita amalkan budaya sihat..

4 comments:

  1. tula, motif sangat. bila dah kena baru tau, sebelum buat tak fikir pulak. carl pun ada baca berita ni tadi, nasi dah jadi bubur.

    ReplyDelete
  2. adoiii..... kadang nafsu dah langkau akal... gitulah jadinya..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.