Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 14 October 2014

Comel tak saya?


Assalamualaikum w.b.t.. Comel tak saya? Itu andaian kata Zara Faleesya.. Bukan Eraz.. Papa Zara memang tak comel.. Comel Papa Zara yang dulu-dulu, semua dah bagi kat Zara.. Haha.. Dalam gambar tu, Zara nampak tersangat happy, bahagia dan lain-lain sebab Papa bagi pegang stereng kereta sampai mata pun jadi sepet.. Yang peting, gigi 6 batang tu semua nampak.. Tapi nampak macam dua batang gigi yang menonjol.. Hehe.. Ini gambar yang kami snap masa yang sama dalam entri INI..

10 comments:

  1. Alahai rambut dia. Comel comel. Dgn gg ciput dia. Omey nyee

    ReplyDelete
  2. zara memang sentiasa comel... kiss sikit zara...bilalah aunty dapat jumpa zara ni...

    ReplyDelete
  3. Ade reben siapp..! Zara dah nampak gigilahh. Hihi. Si tembam bam bam. ^_^ sentiase comel dihati.

    ReplyDelete
  4. asalam zara..comel..kan zara masi baby...dah bergaya di blog ya Zara...

    ReplyDelete
  5. Ikat rambut tu somel lah dengan Zara

    ReplyDelete
  6. Comelnya Zara..manis senyuman dia dengan gigi dia...hehe...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.