Thursday 2 October 2014

Bila berdua dengan Zara ..

Assalamualaikum w.b.t.. Bila berdua dengan Zara, memang susah nak update blog.. Samada dengan tab atau laptop.. Kalau Zara nampakmEraz pegang tab, memamg dia nak ambil tab tu.. Kalau Zara nampak Eraz on laptop, memang mouse lah benda pertama yang dia ambil.. Kalau time main laptop, ala-ala dia pulak yang blogger nya.. Haha.. Tapi sebagai seorang yang serius dalam dunia blog ni, memang tak sah kalau tak update blog dalam sehari.. So..

Time Zara tidur lah waktunya.. Kalau tak sempat on laptop, ambil tab, taip! Kadang-kadang sampai 3, 4 entri sempat draft.. Haha.. Macam Eraz cerita sebelum ni, sehari-hari, idea untuk buat entri baru tu memang ada.. Tapi kekangan masa dan keadaan tu yang mencabar.. Sebab tu Eraz pilih untuk 'duduk' di bawah niche parenting, lifstyle or personal blogger sebab banyak benda boleh cerita.. Semua depan mata boleh di olah..

Done! Apa-apa pun, terima kapada semua yang sokong blog Eraz selama ni.. Peace no war..

4 comments:

  1. Assalamualaikum dan singgah oktober Eraz..betul tu Eraz...Diana pun lebih selesa duk blog personal ni...comelnya Zara tidur...

    ReplyDelete
  2. Zara nak lebih perhatian la tu.. Hihihi..

    ReplyDelete
  3. alolo zara..cumil je dia..

    ReplyDelete
  4. Bila da penat kacau papa dia, Zara terbongkang tidur. Hahaha. XD

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.