Wednesday 15 October 2014

Pengomen Tegar Blog ERAZ FADLI Bulan SEPTEMBER 2014

Pengomen Tegar Blog ERAZ FADLI Bulan SEPTEMBER 2014

Assalamualaikum w.b.t.. Pertama sekali, Eraz ingin meminta maaf sebab kali ni sampai ke pertengahan bulan baru boleh publish entri Pengomen Tegar Blog ERAZ FADLI Bulan SEPTEMBER 2014.. Ada ketika ingat untuk buat entri, tetapi bila dah sampai office or cuti dengan ada urusan, terus hilang dalam kepala.. Tapi hari ni, Alhamdulillah.. Macam biasa, Eraz akan umumkan blogger yang tersenarai dalam Pengomen Tegar Blog ERAZ FADLI secara Bulanan.. Kali ini ialah Pengomen Tegar Blog ERAZ FADLI Bulan SEPTEMBER 2014.. Berikut adalah senarainya..
  1. Kathy R'bain (122)
  2. Ismi Ana (113)
  3. Mardiah Diana (101)
  4. Sukma Haron
  5. Farah Waheda Wahid
  6. deno
  7. Ainim Suju
  8. Etuza
  9. Nazlee Ismail PCL
  10. ✿AINAA ROSEBERRY✿
Tahniah kepada Kak Kathy R'bain kerana berjaya menempatkan diri di tempat teratas.. Jadi seperti biasa sebagai penghargaan, Eraz akan hadiahkan top-up RM 10 kepada beliau.. Tanda penghargaan kecil.. Apa-apa pun, jutaan terima kasih diucapkan kepada semua yang sudi komen di blog Eraz..

Kepada semua Top 5 yang tersenarai, blog mereka semua akan dimasukkan ke dalam Bloglist Eraz sepanjang bulan September 2014 dan bulan Oktober 2014 ini.. Tunggu pengomen tegar blog ERAZ FADLI bulan Oktober 2014 pula.. Terima kasih diucapkan kepada semua pengomen yang sudi singgah dan komen di blog Eraz..

#Tanpa korang, blog ni mungkin tidak bernyawa

4 comments:

  1. Salam singgah petang rabu Eraz...Alhamdulillah sekali lagi tersenarai dalam bloglist Eraz...tahniah kepada yang berjaya juga...

    ReplyDelete
  2. Tahniah semua..alhamdulillah,murah rezeki..

    ReplyDelete
  3. Tahniahhh..kak kathy sentiase nombor 1, terbaik! Hihi. ^_^

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.