Friday 17 October 2014

Anugerah Planet Muzik 2014

Anugerah Planet Muzik 2014

Anugerah Planet Muzik 2014 | Assalamualaikum w.b.t.. Anugerah Planet Muzik 2014 rupa-rupanya malam ni.. Clash dengan Super Spontan ke? Nampaknya tak sebab channel lain-lain.. Mana satu pilihan korang? Dua-dua tak tengok?? Ok ok.. Fine.. Hehe.. Kalau Eraz, selalu layan Super Spontan.. Apa-apa pun, kalau dulu..

Kalau dulu, memang dari awal Eraz akan follow dan update entri tentang Anugerah Planet Muzik ni.. Dari mula percalonan, sampailah keputusannya.. Tapi sejak setahun dua ni, memang benda berkisar dunia hiburan dah kurang dalam blog erazfadli.com.. Tak de langsung tu tipulah.. Ada, cuma Eraz akan tulis mana yang Eraz rasa perlu or yang Eraz selalu tengok.. Dan maybe juga yang menarik untuk dibaca..

Macam contoh Anugerah Planet Muzik 2014 ni, memang tak tahu pun akan berlangsung malam ni.. Diaorag maybe tak buat promo kot.. Tapi siar kat Astro.. Mustahil Astro tak ambil tindakan drastik promote kan.. At least, terjual jugak iklan.. Entah.. Apa-apa pun, ini sekadar entri biasa.. Bukan nak ulas pasal percalonan Anugerah Planet Muzik 2014 atau keputusan Anugerah Planet Muzik 2014 yang akan berlangsung malam ni.. 

5 comments:

  1. Salam singgah Jumaat Eraz....Diana ada dengar juga tak tau kat chl mana tentang APM 2014..

    ReplyDelete
  2. sally tgk APM malam ni sebab ada encik kekasih gelap...Taufik Batisah :P

    ReplyDelete
  3. Hmmmm...hehe..2 2 pun tak tengok..hehe..

    ReplyDelete
  4. Takde astro, tak tau pape. Iskk! Sian ana kan.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.