Tuesday 18 November 2014

Pengorbanan Ibu Bapa


Assalamualaikum w.b.t.. Haaaa.. Tu diaaa.. Duduk kat office, terjumpa gambar ni, post kat instagram @erazfadli dan masukkan dalam blog erazfadli.com pulak.. Kebetulan ni, dah la hujan-hujan ni, kalau dapat landing atas katil, memang best la.. Lagi satu, kalau hujan, perut pun akan cepat lapar kan.. Toilet pun kerap.. Sejukkkkkkk.. Hehe..

Siapa ada alami keadaan macam dalam gambar di atas? Dengan adanya anak sorang, seluruh katil dia kuasai.. Mak Ayah pula terpaksa ketepi sedikit untuk beri keselesaan anak bergerak semasa tidur.. Zara? Ada ketika dia tidur ok je.. Ada ketika, memang dia banyak gerak.. Kalau bangun malam-malam tengok, mesti lain posisinya dari yang asal.. Tapi perkara biasa la budak-budak.. Macamana kalau ada anak dua?? Hehe.. Wassalam..

7 comments:

  1. hahaha betul... selalu mama kena tido tepi2 katil jer.. anak dah konker!!..

    ReplyDelete
  2. huhuh..ibu ayah biasnye beralah kan...teruk sgt...kita betulkan blik kedudukan dieorg

    ReplyDelete
  3. kami tidur kat toto je... tak payah atas katil... bila dah 2 orang anak, br 2-2 letak kat toto makpak naik tidur kat tilam... =D

    ReplyDelete
  4. mummy kadang-kadang tidur sampai ke lantai dah eraz.... ha ha ha...

    ReplyDelete
  5. Eh, kalau mcm gini gayanya, anak tunggallah jawabnya! Hahaha!

    ReplyDelete
  6. terbaik.. kehidupan berkeluarga...

    ReplyDelete
  7. Betul ni eraz.. Hehe..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.