Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 7 November 2014

Zara dah boleh 'kaki'..


Assalamualaikum w.b.t.. Alhamdulillah, sejak dua hari lepas, Zara dah boleh berjalan dan melangkah dengan baik.. Tak perlu pimpin lagi.. Ada kala dia terduduk jugak.. Tapi biasa la, dalam membiasakan diri.. Tapi masih tak pandai nak bangun sendiri kalau tak pegang pada sesuatu benda.. Dalam catatan, Zara berjaya melangkah di umur 15 bulan.. Kira ok-ok la kot.. Budak lain, ada je boleh berjalan bawah pada tu.. Tapi alhmdulillah, progress boleh dikatakan ok..

Sekarang ni, kalau ada peluang je, dia tak nak lepaskan pelaung untuk duduk saje.. Nak jalan je kerja dia.. Orang baru dapat kaki la katakan.. Budak kecil ni tak tahu penat.. Yang penatnya kita sebab kena awasi selalu kan.. Tapi dalam penat tu hilang sebab happy tengok progress anak.. Tak sangka pulak Zara dah boleh jalan.. Alhamdulillah..

4 comments:

  1. Wah...lepas ni makin kuruslah papa nak kena kejar zara

    ReplyDelete
  2. Alhamdullilah. Kira dah besar dah nie. Lepas nie tak perlu nak gendong2 lagi. Heheh. Angel Love Soldier

    ReplyDelete
  3. tak pe jap lagi main kejar2 plak ye hhehehee

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.