Kelab Blogger Ben Ashaari

Wednesday, 12 November 2014

Eraz Fadli vs Zara Faleesya

Assalamualaikum w.b.t.. Semalam sempat la main-main selfie dengan Zara sementara Mama Zara Solat Zohor.. Zara sekarang ni bukan duduk diam macam dulu.. Ke hulu ke hilir masuk bilik tu, masuk bilik tu, lepas tu ke ruang tamu, kadang-kadang ke dapur.. Bilik air memang kami tutup pintu la.. Kalau tak, mungkin ke bilik air sekali.. Masa dia datang kat Eraz, masa tu la tarik untuk selfie.. Kadang-kadang je la menjadi sebab budak-budak, bukan nak duduk statik kan.. Hehe.. 

#Lagi gambar? Jom follow Insta @erazfadli

9 comments:

  1. Zara dah makin besar laaa.. Hiks! Makin comel. ^_^

    ReplyDelete
  2. Next time turun KL bawa la Zara sekali..

    ReplyDelete
  3. hehehe..budak2 baya cmni mmg susah nk ajak selfi.
    tapi kalau dh ajak mmg kiut miut gambar.

    ReplyDelete
  4. salam singgah sini Eraz...wahh....semakim comel Zara ni kalah ayah dia..hehe

    ReplyDelete
  5. salams kenal dari kak mieja,
    comelnya zara....:):)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.