Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 2 November 2014

Naluri Keibubapaan ke ?

Assalamualaikum w.b.t.. Kalau dulu nya, ok jer, boleh la dengar, tapi sekarang, bila dengar je budak menangis, minda terus terbayangkan Zara Faleesya tambahan lagi bila kena ke mana-mana dan Zara tak de.. Rasa sedih je dengar seban terbayangkan anak kita yang menangis.. Itu naluri keibubapaan kot.. Hehe..

Sama juga kalau outstation dan nampak budak di mana-mana saje di depan mata.. Haha.. Dah boleh teka kan apa yang di rasa.. Hal ni bukan Eraz sorang kot yang alami.. Semua orang kot.. Apa-apa pun, esok Papa balik ya Zara.. Satu hari kita duduk bersama sebab Papa cuti!! Cuma malam ni, tidurlah dengan Mama.. Huhu..

5 comments:

  1. Bapa mithali tu. Alhamdullillah.

    ReplyDelete
  2. Betul tu sis...Ayah mithali bapa Zara ni...Alhamdulillah...

    ReplyDelete
  3. Betul tu sis...Ayah mithali bapa Zara ni...Alhamdulillah...

    ReplyDelete
  4. Betul tu sis...Ayah mithali bapa Zara ni...Alhamdulillah...

    ReplyDelete
  5. mcm suami saya....sama la memang mcm tu semua org.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.