Tuesday 11 November 2014

Taman Tengku Anis Kota Bharu

Taman Tengku Anis Kota Bharu | Assalamualaikum w.b.t.. Siapa pernah sampai kat Taman Tengku Anis Kota Bharu ni? Eraz memang biasa la juga ke sini.. Pernah jogging dulu-dulu dengan kawan dan family.. Pernah juga main-main photoshoot kat sini dengan kawan.. Lepas pada tu, ada ketika lepak kat Tutti Frutti yang ada kat sebelah Taman Tengku Anis Kota Bharu ni.. Sebenarnya ada benda buat buat kat sini.. Serius.. 

Antaranya ialah semestinya bersiar-siar ambil angin.. Hirup udara segar.. Beriadah macam jogging, dan aktiviti bebas pun boleh.. Kalau ada naka-anak kecil, boleh mandi di kolam.. Itu Eraz tak pernah try.. Zara pun belum pernah sampai lagi.. Fotografi tu macam yang Eraz gtau tadi la.. Kehijauan tu boleh jadi backgroud.. Melawat Zoo mini.. Antara ada rusa.. Hehe.. Then berkelah la.. Lepak bersama keluarga.. 

Di bawah ni Eraz letakkan beberapa keping gambar yang Eraz ambil dan kreditkan kepada www.cutimalaysia.com.. Dalam kepala ni dah plan nak bawa Zara dalam masa terdekat sebab Zara pun dah boleh jalan, so senang la dia nak ke sana ke mari kan.. Dalam masa yang sama, boleh la photoshoot gambar Zara.. Haha..




10 comments:

  1. asalam..lawa lah kat sini rugi lah tak ambil gambar jika ke sini kan..

    ReplyDelete
  2. Kota Bahru belum lagi la Eraz, kecuali kat pasar khadijah...pcl singgah otw ke Ganu.

    ReplyDelete
  3. ada rusa jugak eh.. mcm kt taiping

    ReplyDelete
  4. Bila ke KB , kena singgah ni.. lm dh xpi alaa2 zoo...

    ReplyDelete
  5. cantiknya tempat ni Eraz...memang tak rugi bawa keluarga jalan2 kat sini...

    ReplyDelete
  6. kalau singgah di KB nanti bolehla melawatr ke sini

    ReplyDelete
  7. asyik lalu je kawasan ni tak pula nak berhenti singgah *-*

    ReplyDelete
  8. Bl la nk ke KB..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.