Kelab Blogger Ben Ashaari

Saturday, 15 November 2014

Masam mencuka ..


Assalamualaikum w.b.t.. Inilah muka bila moody je rasa.. Hilang kehenseman sikit.. Kat office hari ni rasa tak tenteram.. Nak buat kerja semua tak jadi.. Rasa macam ada yang menggangu je.. Rasa macam ramai giler orang kat office hari ni.. Tapi dah makan tengahari, mula mengantuk pulak.. Haha.. Cuba nak buat kopi, lupa pulak nak bawa dari rumah sebab kat pantry sekarang ada Milo je.. Hehe.. Apa-apa pun, ini muka tunggu masa nak balik rumah je la.. Terbayang muka Zara Faleesya dah.. Peace no war.. 

Gambar dari Instagram @erazfadli

3 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.