Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 4 November 2014

Lunch di Restoran Arab Al Shalaah


Assalamualaikum w.b.t.. Semalam, satu entri je mampu masuk.. Lepas tu, hilang sampai ke malam.. Tapi masa yang ada semalam, semua khas untuk Zara.. Al-maklum tak jumpa Zara hampir 24 jam.. Haha.. Lepas tu, datang pagi ke office, dalam kepala ada satu entri menarik. tapi dipanggil meeting la pulak.. Macam-macam la.. Sampai la tengahari then bos nak belanja nasi arab.. Alhamdulillah..

Terus kami semua keluar office dengan tiga buah kereta menuju ke Restoran Arab Al Shalaah di Wakaf Stan, Kota Bharu.. Waaa.. First time sampai situ.. Keadaan restoran tu tak nak komen tapi makanan dia memang sedap.. Eraz order Nasi Mandy Chicken Roasted.. Dalam gambar di atas tu makananya cuma sup tak terselit.. 

So, memang boleh syorkan pada kawan-kawan yang lain.. Lepas ni, boleh nak ajak wife dan Zara.. Kami ni jarang makan di luar.. Hehe..

10 comments:

  1. asalam huuuuuuuuu!! boleh ke bagi Etuza tu sikit hahahah..dsangat desap lah bosku

    ReplyDelete
  2. menarik..sampai kelntan bole p ni:-)

    ReplyDelete
  3. Banyaknya. Kembang perut makan nie. Heheh.

    Klik untuk baca entry terkini saya > Q & A : Yang Mana Satu Idaman Kalbu

    ReplyDelete
  4. restoran arab al shalaah wakaf stan?
    area mana ni abg eraz?
    tak perasan.

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.