Friday 21 November 2014

Blog Review By ERAZ FADLI #9 | Carl Lesmana


Assalamualaikum w.b.t.. Pernah dengar nama Carl Lesmana? Menarik kan.. Mana muncul nama tu, kena tanya tuan punya badan.. Mungkin dia boleh cerita dalam komen entri ni.. Hehe.. Ok! First, putih.. Itu yang major Eraz nampak di blog dia.. Cool.. Font tulisan ada warna biru.. Favourite warna Eraz.. Simple tapi isi entrinya padat.. Apa keistimewaan blog Carl Lesmana? Mungkin boleh baca ni..

Menurutnya blognya adalah blog yang berkongsi tentang apa yang berlaku pada dirinya sendiri., Lifestyle or more to personal la ni kot kan..Lagi tentang kehidupannya and sometimes he do shares some good tips or guides yang mana boleh dimanfaatkan dalam kehidupan pembaca blognya..

Nak tahu apa yang ditulis dan nak kenal lelaki di sebalik nama Carl Lesmana ni? Jom klik banner di atas untuk terus melompat ke sana.. Selamat berkenalan.. Wassaalam..

6 comments:

  1. link nya ada tak??malas pulak nak menaip menacri..kalau kli2k je senang la..hehe

    ReplyDelete
  2. oo..klik banner ye...TQ sebab bg tau..ekekek

    ReplyDelete
  3. adik kesayangan Sally...dah dapat SPA pun dia :)

    ReplyDelete
  4. Wah.. Terbaik..

    ReplyDelete
  5. mekasih mekasih abg eraz. sungguh tak terperasan dengan entry ni. tadi masa teroka blog abg eraz jumpa entry ni. hehehe. :)

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.