Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 24 November 2014

Blog Review By ERAZ FADLI #10


Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni, Eraz nak korang ke satu blog ni.. Secara ringkas pasal orang punya blog ni ialah seorang ibu kepada 3 orang anak.. Suami semestinya sorang la.. Dalam entri-entri blog dia, entri banyak kepada berkisar kepada hal-hal yang berlaku kepada anak-anak, pasal percutian, hotel dan lain-lain.. Gambar pun banyak sebab dia sendiri mengaku suka selfie.. Hehe..

Mungkin ada yang pernah masuk blog dia dan mungkin ada yang belum pernah terjah blog dia.. So Eraz nak jemput mana-mana blogger yang free sekarang untuk berkenalan dia blogger ni.. Dengan kita 'menziarahi' orang lain, lepas ni, orang tu akan ziarah kita balik kan.. Tinggal kan kesan macam komen.. Jom klik SINI untuk ke blog yang Eraz maksudkan ni..

8 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.