Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 2 November 2014

Azwan tersingkir | Adel di serap ke Konsert Final AF2014

Assalamualaikum w.b.t.. Malam ni tak sempat nak tengok Konsert Minggu Ke 9 AF 2014 a.k.a Konsert Minggu Separuh Akhir AF 2014 ni.. Tapi terbaca di twitter mengatakan yang Azwan telah tersingkir pada malam ni walaupun pada awalnya berada di tempat teratas undian..

Dalam masa yang sama, antara Wawa, Farez, Muna, Ziha, Adel, Zarif dan Nina, Adel nampaknya bernasib baik kerana telah diserap semula ke dalam AF 2014 dan terus ke final melalui AFSERAP.. Semuanya atas keputusan fakulti.. Tapi..

Adil ke kepada Azwan? Dalam pemilihan peserta yang akan diserap, Azwan tak tersenarai.. Eraz bukan pengikut atau peminat Azwan.. Tapi just nak bagi pendapat.. Kalau betul nak 5 peserta ke final, tak perlulah singkirkan Azwan dan adakan AFSERAP.. Kan.. Kecuali nak masukkan 6 orang ke final.. Tapi semua ni Akademi Fantasia.. Katanya, semuanya boleh terlaku sebab realitinya di situ..

Tak de masalah Adel diserap sebab dia nyayi best kot.. Kalau diikutkan pelajar AFMASUK sebelum, majoriti mendapat tempat kedua cuma Shahir dan Mawi jadi Juara.. Mungkinkah Adel akan menjadi Top 2 juga? Atau mungkin juara?? Haha.. Kena la tengok Konsert Akhir Akademi Fantasia 2014 nanti.. Next week la kan?

Wassalam..

#BukanSekadarBlogger #KBBA

3 comments:

  1. realiti AF , agak terkejut aman masuk final, tapi Etuza agak dah memang dia akan masuk akhir, pakej remaja kan..

    ReplyDelete
  2. Salam singgah sini Eraz...terkejut juga bila di umumkan Azwan yang terkeluar....tapi dah adat bertanding kan..apa2 pun semoga pelajar AF2014 yang ke final akan buat yang terbaik..

    ReplyDelete
  3. Huhuhu..itulah realiti kn? Hehe..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.