Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 24 November 2014

Apa masalah CPUV Nuffnang sekarang ni?


Assalamualaikum w.b.t.. Dah lama berniat nak mengarang pasal tajuk ni.. Tapi rasa on off.. Tapi hari ni rasanya nak cerita benda fakta.. Masa mula-mula blogging dulu, iklan Nuffnang ni la yang Eraz letak sebab newbie lagi kan.. Mana tahu apa-apa.. Tapi lepas tu buang, letak iklan yang lagi satu tu.. Tapi lepas tu buang semula yang itu sebab ada masalah bayaran then letak Nuffnang semula..

Alhamdulillah, masa tu bermulalah dapat CPUV ni.. Kalau sangkut dua iklan menari-nari selama sebulan mungkin, memang masyuk la orang kata.. Kalau lebih dari tu, lagi la masyuk kan.. Tapi sekarang? Apa cerita kan.. Kenapa? 

Pernah sekali dalam satu masa, ada lebih 10 iklan CPUV ni menari-nari tapi macam tak larat nak berlari.. Dalam sebulan RM 1 pun tak lepas.. Dah tak macam dulu.. Pernah terbaca satu entri blogger senior yang guna tajuk, Mandul.. Ya la.. Iklan banyak, tapi earning nya, mengecewakan.. So, apa yang perlu diputuskan? Hehe..

#Ramai yang kecewa dengan perkara tu sekarang..

9 comments:

  1. errr masalah dgn Nuffnang ke atau masalah apa ni?

    ReplyDelete
  2. sjak bln 10, sy dh lame xnmpk iklan nuffnang kat mane2 blog...
    pelik lak rsnye... huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. Huhuhuhu mandul ler tuuuuuu ..Banyak dapat tapi takde hasil aduhai..........

    ReplyDelete
  4. memang banyak abe tapi sekali iklan dapatlah dalam seringgit dua

    ReplyDelete
  5. tulah sama juga situasinya dah sbulan masih bawah RM1 padahal CPUV tinggi.

    ReplyDelete
  6. cari2 iklan lain sama ..Ginie, h12, Global ads space , dan banyak lagi.jangan harapkan nuff sahaja..

    ReplyDelete
  7. Nuffnang...nuffnang...speechless

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.