Kelab Blogger Ben Ashaari

Sunday, 23 November 2014

Sudoku


Assalamualaikum w.b.t.. Siapa pernah main Sudoku ni.. Tengok dari kotak-kotak tu, ada nombor-nombor.. Dah ada tiga empat nombor dalam petak tu.. Pelik tapi benar.. Camne nak isi kan.. Main letak je tak boleh.. Hehe..

Eraz dulu, memang tak pandai main, malahan tak tahu nak main macamana.. Tapi bila tengok sepupu main benda ni, nampak macam menarik.. Belajar dan belajar rupanya menarik dan mencabar minda juga.. 

Setakat ni memang boleh selesaikan tapi yang tahap tinggi tu memang ambil masa la sikit.. Hehe.. Siap pergi beli buku Sudoku di Popular lagi tu.. Semangat.. Ini throwback sebenarnya.. Masa belum-belum kahwin dan baru-baru kahwin.. Lepas tu, memang tak sempat nak main dah.. Peace no war..

4 comments:

  1. suka main walaupun kdg2 stress..hehhehe

    ReplyDelete
  2. Asalam ooo ini dia Sudoko..main nombor2 boleh terrer matematik..

    ReplyDelete
  3. tak tahu macam mane cara nk main sudoku ni...

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.