Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 14 November 2014

(GAMBAR) Pengalaman di Bilik Air


Assalamualaikum w.b.t.. Sebenarnya Eraz jumpa gambar di Facebook, bukan koleksi peribadi ya.. Errrmmm... Korang ada pengalaman macamni ke semasa di asrama? Haha.. Setakat yang Eraz tinggal di hostel semasa di KMM dan USM, tak de sampai macamni.. Kire bertuala beratur camtu je la.. Takde la letak barang camni..

Semua benda dah beratur tu.. Yang paling tak tahan, penutup ubat gigi.. Alahai.. Saje santai malam dengan korang dengan gambar ni.. Kalau siapa-siapa ada pengalaman macam ni, share la kat komen.. Adios Amigos!!

5 comments:

  1. Haha... dulu time kat asrama... ada jugak buat camni... dah jadi biasa...

    ReplyDelete
  2. Time nak beli tiket bola... Payung, tikar, helmet.. Hahaha

    Jom terjah entri papaglamz

    http://www.papaglamz.com/2014/11/tinta-papaglamz-ll-kehebatan-seorang.html?m=1

    ReplyDelete
  3. pengganti orang..hehe..xpernah ade pengalaman mcm ni..sbb masa sekolah x duduk asrama.

    ReplyDelete
  4. pernah dulu time duduk asrama.. ;p tapi xdela guna penutup ubat gigi.. kitorang pakai baldi je.. lepas letak baldi, balek dorm sambung tidur.. haha

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.