Kelab Blogger Ben Ashaari

Tuesday, 25 November 2014

Tergigit je, terus ulser !


Assalamualaikum w.b.t.. Baru beberapa hari lepas, Eraz tergigit bahagian bibir bawah masa makan.. Sekali semalam dah kena ulser.. Ulser dan diri Eraz ni memang dah sebati.. Dua kakak kepada Eraz pun macam tu.. Senang sangat nak dapat ulser.. Salah satunya Eraz rasa mungkin sebab Eraz tak cukup minum air setiap hari.. Itu memang diberitahu oleh ibu Eraz dari dulu lagi.. Hehe..

Bila dah kena ulser ni, nak makan pun tak lalu sebab bila nak makan, terkena je pada tempat ulser, terus sakit.. Kadang-kadang emosi pun boleh terganggu tau.. Hehe.. Tapi bila Zara tak sengaja kenakan sesuatu pada ulser tu, Eraz cool je, tak de la nak marah-marah Zara kan.. Dia pun bukan nya tahu apa-apa.. Wassalam..

3 comments:

  1. Hmmm...nak berus gigi pun payah..

    ReplyDelete
  2. pernah terkena macam ni...makan pun susah..hehe..

    ReplyDelete
  3. Sianye.. The most easy tips is mnum air bebanyak je la.. Xde lain..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.