Thursday 20 November 2014

Blog Review By ERAZ FADLI #8 | Ibu Berbicara


Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni Eraz nak review satu blog yang bernama Ibu Berbicara.. First sekali kalau masuk ke blog Ibu Berbicara ni, rasa macam clear je.. Maksud Eraz macam boleh menenangkan mata la.. Sebabnya warna yang menyerlah ialah putih dan purple muda tu.. Eraz memang suka membaca entri blog yang 'tenang' macam ni..

Keistimewaan blog ini? Di situ macam-macam ada.. Cerita tentang keluarga, kerjaya, kesihatan, perkongsian keagamaan dan cerita-cerita nostalgia tuan blog.. Segala catatan di situ ingin beliau kongsikan dengan anak cucu dan menurutnya semoga blog itu menjadi rujukan mereka setelah pemergian beliau kelak..

Kalau sebelum ini, entri ni diblog Ibu Berbicara memang sentiasa update.. Tapi sejak sebulan dua ni, adminnya macam 'menghilang' seketika.. Muncul dia akan muncul dengan entri baru lepas Eraz review blog ni? Wallahualam.. Apa-apa, Eraz nak ucapkan good luck untuk beliau dan selamat maju jaya.. Jangan tinggalkan lama sangat blog tu.. Sebabnya segala perkongsian entrinya memang sangat-sangat berguna pada semua.. Betul.. Tak tipu.. So nak ajak korang baca entri menarik Ibu Berbicara ni.. Sure korang tak menyesal.. Insyaallah.. Klik SINI..

#Klik banner untuk terus melayang ke blog Ibu Berbicara

2 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.