Kelab Blogger Ben Ashaari

Monday, 10 November 2014

Bila entri hilang !


Assalamualaikum w.b.t.. Jawapanya frust la.. Sebabnya menaip tadi semua keluar dari otak on the spot.. So memang kalau nak taip semula, tak secantik tadi la.. Idea pun mesti dah banyak hilang dan entri tadi panjang tu.. Frust.. Taip sekali lagi? Rasa macam 'penat' otak dah nak fikir.. Sayang pula ada yang tak sempat baca.. Bukan entri copy paste.. Kalau entri copy paste, senang je kan.. Sabau je la.. Mungkin sebab entri tak penting, so tak taip semula pun ok la..

Tak tahu macamana boleh hilang.. Cuma mungkin boleh salahkan diri sendiri je la.. Mungkin terdelete secara tak sengaja.. Errrmmmmm...

11 comments:

  1. Alahai..sabar je lah..isnin yang penuh dengan ragam...hihi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tue cik akak. sabar je lah abang eraz yo...

      Delete
  2. Sabar yer...ada la tu tersilap....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah, mungkin kesilapan yang tak disengajakan..

      Delete
  3. mesti tak perasan atau tindakan separa sedar tu...sabar ek sabar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu la, mungkin tersilap delete kot..

      Delete
  4. Tadi ada tekan jugak tapi entry dah tak ada..

    ReplyDelete
  5. Mmg tension mcm tu.kathy da sedap buat entri bloggerroid tak boleh publish pulak. Grrrr..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masalah apa kak? Dah lama tak guna bloggerdroid tu..

      Delete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.