Kelab Blogger Ben Ashaari

Friday, 28 November 2014

Eraz di zaman K-Pop?


Assalamualaikum w.b.t.. Hari ni upload satu gambar lama kat insta.. Gambar ni zaman-zaman muda mudi dulu.. Zaman bujang, tapi dah ada komitmen kerja la.. Jiwa pun muda.. Sekarang pun ya.. Ala-ala K-Pop pun ada.. Sekarang ni dah jarang berpakaian macam ni sebab fashion dah berubah kot.. Hehe.. Sekarang ni dah tak tahu zaman apa.. Janji kemas je la kot.. Kasi Zara pulak la berfashion..

3 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.