Saturday 15 November 2014

Eraz bakal konvo dengan Soo Wincci ?


Assalamualaikum w,b.t.. Mungkin ada yang tahu, mungkin ada yang tidak tahu yang Soo Wincci sebenarnya bakal dapat PhD nya tahun depan.. Memang kagum la dengan dia.. Dalam kesibukan mencipta nama di Taiwan, dia sempat habiskan program PhD dia dalam masa yang ditetapkan, 4 tahun.. Wincci menyambung pengajian di peringkat PhD dalam Business Administration di Open University Malaysia.. Eraz pernah buat entri pada Soo Wincci ni di SINI..


Mungkinkah Eraz akan konvo sekali dengan Wincci nanti next year? Insyaallah kalau tak de aral melintang, Eraz akan habiskan program Master of Business Administration di Open University Malaysia juga pada April ini.. Hehe.. Tapi peringkat yang berbeza la.. Tapi andai kata konvo di hari yang sama pun, tak semestinya dapat jumpa ke apa kan.. Cuma entri ni just nak mention bahawa di mana ada kemahuan, di situ ada jalan..

#Tahniah Soo Wincci

9 comments:

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.