Thursday 20 November 2014

BabyTV @ Astro 618


Assalamualaikum w.b.t.. Selama ni hanya tahu yang Astro ada channel BabyTV @ Astro 618.. So lepas bincang-bincang dengan isteri, apa kata kita langgan BabyTV @ Astro 618 ni untuk Zara.. Mana la tahu kot-kot dia suka kan.. Orait! Kita langgan.. Terus hantar SMS dan dapat pengesahan OK.. Berjaya.. Khas untuk Zara ni.. 

Sekali, malangnya Zara tak minat pun dengan channel ni.. Haha.. Kami ON, dia tak layan pun.. Kui kui kui.. Mungkin dia rasa tak menarik kot.. Try lagi esoknya, respon yang sama.. Lusa? Pun sama.. Tulat? Pun sama.. Sampailah ke hari ni.. So untuk mengelak membazir, tibalah masanya kami unsubcribe semula.. Zara Zara.. Bagus betul.. 

Sekarang ni, ada dua tiga rancangan TV yang boleh buat dia duduk diam.. Satu Indahnya Iman @ 106 dan Frozen.. Satu lagi laungan azan.. Itu amek perangai Papa.. Hehe.. Alhamdulillah.. Tolak Frozen, dua rancangan tu boleh buat kami sejuk je hati rasa.. Wassalam..

#unsubcribe BabyTV @ Astro 618

5 comments:

  1. aikkk.... kat umah sy naik rm6.. lain2 ye kenaikan.. ikut pakej mungkin :)

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...anak k.sal takleh...suma dilayan...termasuk bola.. alee....alee katanya..

    ReplyDelete
  3. akak tak de langgan pun baby tv walaupun ada baby..heheh..tengok katun yang biasa ni je ..

    ReplyDelete
  4. Hehe.. Mcm² hado..

    ReplyDelete

Penulis tidak bertanggungjawab atas apa-apa komen yang ditinggalkan oleh pembaca / pengunjung. Semua komen adalah di bawah tanggungjawab mereka. Sila gunakan bahasa yang sopan. Terima kasih.